Friday 3 December 2010

Award dari chacha89 untuk follower 1 hingga 50


Semalam ada OVI Workshop kat KDU University College, Damansara Campus.  Balik dari workshop tu saya cuma buka laman blog ni sekejap jer sebab nak luangkan masa ngan Zahin Nuraini, anak saya yang berusia 1 tahun 5 bulan tu.  Nampak cam dia rindu sangat dengan saya.  Masuk jer kereta tadi, masa suami saya jemput saya, dia trus jer dengan saya, tak nak berenggang.

Ni pagi-pagi buta bukak computer dan nampak pesanan dari chacha89 suruh ambik award kat blog dia.  Ni la dia award tu yang ditujukan kepada 50 follower dia yang pertama.  Cantik award ni.  Terima kasih.  Semoga hubungan kita sebagai kawan akan berkekalan selama-lamanya.

3 comments:

Ati Masrif said...

salam.

kita tak pernah dpt award lagi..huhu

Unknown said...

cantik? thnx....aminnnnn mudah-mudahan 4 ever...;)

Hanys Najib said...

tahniah dapat award.. ;D
cantik award ni!