Monday 29 November 2010

Pentingnya register sebagai follower dan register link di link widget

Cara saya berblog walking tiap-tiap hari adalah dengan klik di Follow / Ikut widget.  Andai di sini tiada link untuk ke blog follower, saya akan cek kat Link Widget.  Sambil-sambil itu saya akan melawat blog kepada pengunjung yang meninggalkan pesanan di Kotak Sembang.

Selepas habis melawat semua follower baru lah saya akan melawat kawan-kawan lain di blog yang saya follow pula dan kemudiannya kawan-kawan yang hanya register di Link Widget sahaja.  Yang mana saya belum follow saya akan follow mereka semula.  Saya akan baca dan kalau saya rsa nak beri ulasan, saya akan beri ulasan di kotak ulasan, kerana kalau cuma bagi ulasan kat kotak sembang sahaja, lama-lama ulasan itu akan tertolak kebawah, dan lama kelamaan akan hilang.  Saya harap para pengunjung ke blog saya juga buat begitu.

Yang amat merisaukan saya sekarang ini adalah, ramai juga follower-follower saya bila saya klik di follow widget, tak de link ke laman web mereka, cek di Link Widget pun takde register link.  Kepada mereka ini saya minta maaf sangat-sangat kerana saya tak dapat pergi ke blog kamu. Oleh itu, kepada follower-follower saya yang belum register link mereka di link widget, saya harap sangat-sangat kamu register ya!!.

Semoga kita akan sama-sama dapat keep intouch...Semoga hubungan kita sebagai blogger akan berkekalan.

6 comments:

n.hasleena said...

Terima kasih kak...info yang baik utk bloger baru spt saya....:)

Ati Masrif said...

salam kenal.

sedap nama tu..

di flwr kita pun tak ada blog add
tak tahu camne nak tukar settingnye
boleh tunjuk ajar tak?

Dea said...

Ternyata problem kita sama...
rasa bersalah kalau tak visit kembali stlah di kunjungi....

Anonymous said...

Salam

Ya, saya setuju dengan catatan ni. Saya juga buat begitu. Tinggalkan komen di ruangan komen dan blogwalking dengan jujur ^_^

Faizal n Fashitah said...

Yuppp...saya pun salu gak jumpe blogger yang langsung takde link. So nak follow pun payah. Anyway, inshaallah semoga hubungan kita bloggers berkekalan XD

genuine1224 said...

yep..tu penting..saling mengunjungi dan ziarah menziarah sesama kita..xkisah lah secara virtual pun kan?